تعمیر یخچال RT55

یخچال فریزر بالا سامسونگ مدل RT55
یخچال فریزر مدل RT55 یکی از محصولات کمپانی سامسونگ است که یکی از مدل های کمبی این شرکت می باشد. این محصول بسیار زیبا است و به رنگ نقره ای در بازار عرضه شده است و امکانات زیادی هم دارد. در مورد فریزر این مدل باید این نکته را بدانید که بدون برفک یا به عبارتی نوفر می باشد.

مزایا و معایب یخچال فریزر بالا سامسونگ مدل RT55 در یک نگاه
نقاط ضعف
• موردی یافت نشد.
نقاط مثبت
• فیلتر بوزدایی
• Chil Compartment
• قابلیت خنک سازی سریع Power Cool
طراحی و کیفیت ساخت:
خوب
امکانات و قابلیت ها:
خوب
سهولت استفاده:
خوب
ارزش خرید به نسبت قیمت:
خوب

مشخصات یخچال فریزر بالا سامسونگ مدل RT55
این دستگاه از کمپرسور اینورتر دیجیتال برخوردار است که همین امر موجب شده است تا این دستگاه علاوه بر داشتن طول عمر بالا، بهره وری زیاد و استهلاک کمی داشته باشد و مصرف انرژی نیز در آن پایین باشد. سیستم سرمایشی POWER COOL در این مدل باعث شده است تا مواد غذایی بهتر نگه داری شوند. کاربر این یخچال می تواند برای محفظه ی میوه و سبزیجات، میزان رطوبت را تنظیم نماید و به حفظ بهتر آن ها کمک کند. همچنین وجود جریان برودت یکنواخت در قسمت های مختلف یخچال موجب طول عمر بیشتر مواد غذایی و حفظ کیفیت آن ها می شود. صفحه ی نمایشگر دیجیتال این دستگاه علاوه بر کارکردی که دارد به زیبایی دستگاه نیز می افزاید.


یکی دیگر از ویژگی های یخچال فریزر مدل RT55 این است که نوری که برای روشنایی داخل این یخچال به کار گرفته شده از چراغ های LED تامین می شود که علاوه بر ایجاد روشنایی مصرف کمی دارند و گرمای کمی هم تولید می کنند. آبسرد کنی که در خارج یخچال تعبیه شده است دارای یک پدال است که کاربر را قادر می سازد تا به راحتی آب خنک را برداشت کن. طبقات داخلی یخچال نیز از جنس شیشه ی مقاوم می باشند که به صورت ضد سرریز تعبیه شده اند و قابل انعطاف نیز هستند. گفتنی است که در یخچال فریزر مدل RT55 یک یخساز دستی هم وجود دارد که باید به آب شهری وصل باشد.
این دستگاه همچنین بوزدایی قدرتمندی دارد و با توجه به خدمات پس از فروش مناسبی که شرکت سامسونگ برای آن در نظر گرفته است، توانسته است نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات بلاگ

تماس فوری